Torek, 27. september 2022, 15.30 – 17.30
Tematska steza: Socialno učno okolje 1, moderatorka: Katarina Dolgan (T1-1 Grandis)
- Daj5 – priložnost za otroke z manj priložnostmi, Mojca Perić, Vrtec Hrastnik
- Združevanje oddelka učencev z avtizmom z oddelkom učencev z govorno-jezikovnimi motnjami z namenom krepitev socialnih veščin pri učencih, Kampuš Andreja, Novak Nina, Center za sluh in govor Maribor
- Kako z majhnimi koraki do inkluzivne šole: vrednote – dialog in odnosi v praksi, Manja Golobič, Osnovna šola Tončke Čeč Trbovlje
- Slabovidna deklica pri pouku klavirja, nauka o glasbi in muzikala v Glasbeni šoli Vrhnika, Ilonka Pucihar, Kristina Smrke, Glasbena šola Vrhnika
- Pot uspešnosti priseljencev se začne v vrtcu, Alenka Bradač, Osnovna šola Simona Jenka Kranj, enota Vrtec
- Zaupanje v učenje prinaša uspeh, Marija Urbančič Suhadolnik, Srednja šola Zagorje
Tematska steza: Socialno učno okolje 2, moderatorka: Branka Likon (T1-2 Splendens)
- Aktivno državljanstvo pri dijakih s socialno anksiozno motnjo, Miha Černe, Strokovni izobraževalni center Ljubljana
- Podpora medkulturnega mediatorja za večjo vključenost staršev priseljencev, Staša Sabatucci, Osnovna šola Grm Novo mesto
- Pristop TOY FOR INCUSION kot učinkovit način doseganja socialne kohezije, Petra Zgonec, Mateja Mlinar, Pedagoški inštitut
- Vsi smo v istem čolnu, Tanja Muller, OŠ Franceta Prešerna Kranj
- Inkluzivno izobraževanje učencev posebnega programa vzgoje in izobraževanja na večinski osnovni šoli, Andreja Gamser Abram, Center Janeza Levca Ljubljana
Tematska steza: Fizično učno okolje 1, moderatorka: Nives Markun Puhan (T2-1 Heros 2)
- Projekt RC4VETS, Sergeja Brglez, Poklicni center Obala
- Pomen organizacije kotičkov v prvem VIO za vključenost vseh učencev, Andreja Perkovič, Osnovna šola Gustava Šiliha Laporje
- Učilnica na prostem – učni proces zunaj, Andrejka Perko, Osnovna šola Louisa Adamiča Grosuplje, podružnica Kopanj
- Izmenjava dobrih praks inkluzije v ERASMUS+ projektu in vzpostavitev spodbudnega in vključujočega izobraževalnega okolja, Andreja Žnidarič, Osnovna šola Velika Nedelja, enota vrtca v Podgorcih
- Načrtovanje prostorov igre skupaj z otroci, Gaja Trbižan, Društvo Pazi!park
Tematska steza: Fizično učno okolje 2, moderatorka: Mihaela Zavašnik (T2-2 Heros 2)
- Enaka možnost do udeležbe v šoli v naravi, Branko Kumer, Center šolskih in obšolskih dejavnosti
- Arhitektura vrtca: prostor, ki izobražuje in proces, ki vključuje, Mojca Gregorski, Fakulteta za arhitekturo Univerze v Ljubljani, Janja Bogataj, Vrtec Škofja Loka
- Razred kot prostor, kjer se sprejeto počutiš, Vlasta Svatina, Osnovna šola Braslovče, podružnična OŠ Trnava
- Šolski vrt kot skupni prostor učenja in sodelovanja, Andreja Bolkovič, Osnovna šola Louisa Adamiča Grosuplje
- Pouk na prostem kot priložnost za vključevanje, Nina Novak, Zavod RS za šolstvo
- Vloga fizične umestitve prvega VIIZ, Polona Legvart, Osnovna šola bratov Polančičev Maribor
Tematska steza: Didaktično in kurikularno učno okolje 1, moderatorka: Ada Holcar Brunauer (T3-1 Steklena 4)
- Vzgoja v funkciji izobraževanja in inkluzivnega ravnanja v razredu, Uroš Klobas, Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan
- Fotografija kot sredstvo za krepitev odnosov med otroki prvega starostnega obdobja, Bojana Sikur, VIZ Vrtec Mavrica Izola
- Mila Vučko – Ne vidim, a slišim, pojem in igram, Una Košir, Glasbeni center Edgar Willems, zasebni zavod za glasbeno vzgojo in izobraževanje
- Vključevanje učencev s posebnimi potrebami v mednarodne projekte – priložnost za učenje, Valentina Gartner, Osnovna šola Primoža Trubarja Laško
Tematska steza: Didaktično in kurikularno učno okolje 2, moderatorka: Tatjana Ažman (T3-2 Heros 1)
- Vloga šole danes in jutri, sklepi okrogle mize v Državnem svetu RS na pobudo in izvedbi Centra Janeza Levca Ljubljana in podporo Državnega sveta RS, Boštjan Kotnik, Center za usposabljanje, vzgojo in izobraževanje Janeza Levca Ljubljana
- Inkluzivno izvajanje dodatne strokovne pomoči ali kako lahko preko timskega poučevanje lažje dosegamo cilje v individualiziranih programih, Nadja Pezdir, Osnovna šola Milana Šuštaršiča
- Prizadevanja šole za boljše sobivanje in uspešnost učencev Romov, Mojca Frankovič, Osnovna šola Mirana Jarca Črnomelj
- Enovita skrb za izboljšanje strukturnih in procesnih pogojev vzgoje kot predpogoj za zagotavljanje pravičnosti pri vključevanju otrok priseljencev v vrtce in šole, Sonja Rutar, Barbara Baloh, Pedagoška fakulteta, Univerza na Primorskem, Mateja Štirn, ISA Inštitut
- Le z drugimi smo: usposabljanje pedagoškega kadra za vključevanje otrok priseljencev, Marijanca Ajša Vižintin, ZRC SAZU, Inštitut za slovensko izseljenstvo in migacije
Tematska steza: Vzgoja za pravičnost 1, moderatorka: Renata Zupanc Grom (Steklena 1)
- Profesionalni razvoj kot temelj ustvarjanju pravičnega in spodbudnega učnega okolja za otrokov optimalen razvoj v vrtcu, Silvija Komočar, Vrtec Mavrica Brežice
- UNESCOV svetovni dan filozofije 2021. Filozofija v antropocenu – etika in okoljska pismenost., Sofija Baškarad, Srednja šola Domžale
- Dober zgled je najboljši učitelj, Alenka Podboj, Glasbeni center Edgar Willems, zasebni zavod za glasbeno vzgojo in izobraževanje
- Od ljudi za ljudi, Simona Rejec Merkač, Gimnazija, Šolski center Ravne na Koroškem
Tematska steza: Vzgoja za pravičnost 2, moderatorka: Klavdija Šipuš (Steklena 3)
- Da lahko vstopimo v čevlje priseljencev, moramo imeti razvite medkulturne kompetence, Sladjana Jović Mićković, Osnovna šola Livada
- Učenje skozi življenjsko zgodbo, Tamara Jovičić, Osnovna šola Šmarje-Sap
- Te amen sam čak čhavore (Tudi mi smo samo otroci) – Pristopi za boljše vključevanje romskih otrok v vzgojno-izobraževalni sistem, Samanta Baranja in Mirjam Čebulc, Center šolskih in obšolskih dejavnosti